Adventsvalpen med veteran i Tånga Hed

 
 
 
 
Idag har jag varit och ställt Dixie på Boxerklubbens inofficiella utställning "Adventsvalpen med veteran" i Tånga Hed. Dixie fick jättefin kritik av domaren Alexandra Drott Staedler vilket gjorde mig otroligt glad. Hon fick Hp (hederspris) och avslutade med att bli BIR-veteran (bäst i rasen). Tyvärr hade jag ingen möjlighet att stanna kvar till den stora finalen men jag är otroligt nöjd ändå.
 
Har ställt Dixie fyra gånger i år med bra resultat. Hon är ju inte så ung längre så jag vet inte hur länge jag kan hålla på och ställa henne. Men så länge hon mår bra så tänker jag ställa ut henne. Men det kommer inte att bli överdrivet mycket. Men några gånger till skulle vara roligt. För övrigt så blev bilden som jag tog på Dixie och domaren väldigt fin. Det är kul när domare ställer upp på fotografering.

Kommentera här: