Buffé på Nääs Slott

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att det blev ett besök på Nääs Slott den tredje advent berodde i första hand på att dom serverar buffé på helgerna. Såg detta på deras hemsida för några veckor sedan och ville så gärna åka dit och testa den. Har ätit julbord ute i år så jag ville testa något annat också. Vill inte äta för mycket julmat. Tyckte att det lät trevligt att äta en vinterbuffé i adventstider i slottsmiljö. Vilket det också var.
 
Som jag skrev i det förra inlägget så brukar jag och den vän som var med mig byta julklappar med varandra. Så denna buffé blev min julklapp till min vän i år vilket jag tror uppskattades. För att nämna något om buffén så var viltgrytan och den vegetariska lasagnen väldigt god. Deras hembakade surdegsbröd och knäckebröd var också gott. Även äppelkakan som avslutade buffén var otroligt god. Blev nöjd.

Kommentera här: