Idag blir det lite reklam

 
Sweatshirt (hoodie) med luva från Cellbes.
Tröja med glittertryck från John Banens kollektion på Bonprix.
Online Sensitive Body Lotion.
Svart miniväska från Bonprix.
 
Underbart väder idag. Gick en långpromenad med hundarna men tyvärr blev det ingen utflykt trots det fina vädret. Gillar skidskytte så jag ville titta på de sista tävlingarna innan säsongen var slut för dem. Istället blir det lite reklam för några produkter som jag nyligen köpt. Brukar handla på Cellbes och ibland på Bonprix. Man vill ju vara fin och lukta gott även när man åker på utflykter.
 
Först en grå sweatshirt (hoodie) med luva och magficka från Cellbes. Den är som de flesta hoodie skön att ha på sig. Sedan en vit tröja med glittertryck från John Banens kollektion på Bonprix. Sitter otroligt bra och är väldigt snygg. Speciellt den lite annorlunda halsringningen. Online Sensitive Body Lotion med doft av Wild Orchid/Sweet Lilac. En ganska så bra lotion som luktar gott. Slutligen en svart miniväska från Bonprix. Bra att ha en liten väska när man inte ska ha så mycket saker med sig. Är nöjd med mina inköp i alla fall.
 
Vad jag vet så ska det bli fint väder imorgon. Så tanken är väl att jag och mina hundar ska ut och åka en liten sväng. Vart vi ska åka vet jag inte i nuläget utan det får vi se imorgon. Gillar inte att planera för mycket för det blir ändå inte alltid som man tänkt sig.

Kommentera här: