Idag blev det äntligen bullar på Brödfabriken

 
  
 
 
Idag tog jag mig en liten sväng till Brödfabriken i Jonsered. Hoppades att kardemummabullarna inte skulle vara slut denna gång. När jag var där förra gången så var dom slutsålda. Men idag fanns det bullar. Så äntligen kunde jag köpa mina kardemummabullar. Pratade lite med Eric. Skoj att han öppnat sitt bageri just på Jonsereds fabriker (vet att jag skrivit det förut). Tror att det går ganska så bra för hans bageri. Hoppas att det fortsätter så.
 
På lördagar har Brödfabriken börjat med frukost till melodikrysset. Alla får en kryssplan och en radio på sitt bord. Melodikrysset börjar klockan 10.00 så det är bra om man är där tidigare. Detta har tydligen blivit väldigt populärt. I söndags var Erics vän och kollega Kjell Wilhelmson på Brödfabriken och hade ett quizz med musik för gästerna. Blev också väldigt uppskattat. Så det händer en del på Jonsereds fabriker.

Kommentera här: