Har inte varit på bio på fem år

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har faktiskt varit på bio vilket var väldigt skoj. Har inte varit på bio på fem år. Detta beror till viss del på att vi drabbades av en pandemi för några år sedan. Biograferna var ju stängda av och till efter det. Sen har det bara inte blivit av. Men nu har jag äntligen varit på bio igen. Fick biobiljetter i julklapp från jobbet julen 2021. Hade vi inte gått i onsdags så hade biljetterna gått ut. Så det var verkligen i sista minuten (sista timmarna) som vi äntligen kom iväg. Hade med mig en god vän.
 
Var och tittade på "Avatar" i 3D. En fantastisk film. Den var både vacker och effektfull. Magisk och storslagen. En otrolig filmupplevelse. Trots att den var över 3 timmar lång så kändes den inte lång. Och det är väl det bästa betyg man kan ge en film. Det hände något hela tiden. Till dom som inte sett den så tycker jag att ni ska gå och se den. Ni kommer inte att ångra er. Den imponerade stort på mig i alla fall. Hoppas nu bara att det inte dröjar fem år tills jag går på bio igen. 

Kommentera här: