Ultraljud och shopping

 
 
 
 
 
Idag har jag varit på Angereds närsjukhus och gjort ultraljud. Blev överraskad över att det gick så fort att få tid. Mitt bltr var idag 104/80 och pulsen låg på 80. Sä det kändes bra. Tyvärr så har jag fortfarande flimmer. Hoppas att det inte är något större fel på hjärtat. Tar ungefär en vecka att få svar på detta. Men jag hoppas att jag snart får tid till elkonventeringen. Men vad jag förstår så kan det ta tid. Har aldrig gjort någon konventering förut. Så det kommer att bli nervöst att göra den. Mamma gjorde flera stycken men dom fick inte ordning på hennes hjärta ändå.
 
Efter Angered så åkte vi till Partille. Handlade först på Lidl. Sedan blev det en madrass på Jysk. Har länge behövt en ny madrass men det har inte blivit av. Men såg att Jysk hade sängveckor just nu och sålde då denna madrass till halva priset. Så nu har jag äntligen en ny madrass. Var till sist och tog kort till ny legitimation. Skönt att få det gjort. Min gamla går ut snart. Skönt att åka hem sedan. Mår som vanligt inte så bra. Hade fått ett nytt meddelande från 1177 när jag kom hem. Fått tid till elkonventeringen. Ska göra den i slutet av denna vecka. Gick fort att få tid.
 
Tänk att Dixie fyller 13 år den 3:e maj. Ett stort GRATTIS till min lilla tjej ... 💝

Kommentera här: