Mår inte så bra just nu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mår fortfarande inte så bra. Har mått dåligt en längre tid nu. Har skrivit om detta här på bloggen flera gånger. Har varit på Östra och tagit en del prover. Har också varit på Sahlgrenska och träffat en läkare på endokrin mottagningen. Har stora problem med min sköldkörtel. Det verkar i nuläget svårt att få ordning på mina värden. Så på grund av detta så blir jag mer eller mindre överdoserad i perioder. Mina värden är inte stabila utan dom ändrar på sig. Ska ringa till medicinmottagningen nästa vecka och försöka få en tid så att jag får träffa en hjärtläkare. Skulle fått tid i september. 
 
Men nu är läget mer akut så jag hoppas att dom skyndar på det hela. Överdoseringen ger mig förmaksflimmer och det är fruktansvärt jobbigt. Är så glad att jag klarade av att gå på Mello och även att se Alba August. Fick vila mycket innan och var helt slut efteråt. Men jag behövde komma ut lite. Det är psykiskt jobbigt att bara vara hemma hela tiden. Man behöver lite stimulans ibland. Men jag blir helt slut när jag anstränger mig så att jag kan inte göra för mycket. Ska ta fler prover om några veckor. Hoppas att provsvaren är bättre då och hjärtat lugnare. 

Kommentarer:

1 Jenny :

Hej
Fint att du kom iväg. Jag ska på mello finalen med min son.
Fick du ha med liten handväska? Så liten som bara mobil och liten korthållare får plats i?

Det står lite luddigt på sidan.

Tack Med vänlig hälsning, J-C

Svar: Hejsan!Det var kul att gå på mello och känna känslan på plats. Så glad att jag kom iväg. Dom var väldigt hårda i Göteborg. Inga väskor. Storlek har ingen betydelse. Hoppas at ni får en trevlig kväll.

Mvh Annette Johanna
Annette Johanna

Kommentera här: