Kul att shoppa ibland

 
 
 
 
 
 
Här kommer lite reklam för några tröjor med hjärtmotiv som jag köpt på Bonprix. Tröjorna finns i olika färger. Det finns rosa och svarta tröjor som är lite tjockare och längre. Den gråa tröjan (finns även i svart) är lite kortare och tunnare. Bonprix är ett tyskt internetföretag. Man brukar få sina varor väldigt snabbt när man beställt något från dem. Jag tycker att dom har riktigt bra kläder (men man gillar ju inte allt) och priset ligger på en bra nivå. Kvaliten är också ganska så bra. Har tvättat dom flesta av  kläderna som jag köpt (har inte använt alla än) och dom har inte förändrats efter tvätt. Så jag är nöjd med deras kläder. Tyvärr kan ibland deras tröjor vara lite för stora så man får tänka på det när man beställer och ibland ta en mindre storlek. 
 
Läderarmbanden är köpte på SmyckenEtc.se. Har velat haft dom länge (eller liknande armband) så jag blev så glad när jag hittade dom på nätet. Blev väldigt nöjd med dom i alla fall. Kul att piffa upp sig lite ibland. För övrigt så har jag äntligen fått kontakt med hjärtmottagningen. Jag ska dit om några dagar och ta lite prover och göra lite undersökningar så får vi se vad dom säger. Mår väl inte jättebra än men hoppas givetvis snart att det ska vända. Nu går vi ju mot varmare tider och då vill man ju inte vara sjuk. Fast tyvärr kan man ju inte hjälpa det. Men det känns som om sköldkörteln har lugnat ner sig något efter att medicinen sänktes så vi får se vad proverna kommer att säga. Men känner tyvärr fortfarande av mitt förmaksflimmer.

Kommentera här: