Min första vita julmarknad

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev en julmarknad till efter att jag varit på Tjolöholms julmarknad i fredags. Denna gång blev det den lilla julmarknaden på Nääs fabriker. Var där för några år sedan och tyckte då att den var mysig. I år hade dom inte så många stånd men det gjorde inte så mycket. Köpte churros och en påse med lite olika sorters bullar (som var väldigt goda). Träffade även jultomten.
 
Var där lite innan marknaden öppnade vilket var tur för när jag åkte därifrån så var parkeringen full. Hörde att det hade varit väldigt mycket folk på lördagen så jag antar att det även kom väldigt mycket folk på söndagen. Jag och Dixie hade en trevlig stund på marknaden i alla fall. Tror att det var första gången som jag var på en julmarknad med snö på marken. Man får ju lite mer julkänsla när det är vitt på marken fastän att jag inte är så förtjust i snö. 

Kommentera här: