Önskar er alla en riktigt GOD JUL

 
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte bara önska er alla en riktigt GOD JUL. Tyvärr försvann snön för några dagar sedan så det blir ingen vit jul i år. Blev sjuk några dagar efter julbordet på Star Bowling och antigentestet visade att jag har covid. Litar inte riktigt på dom där testerna. Men jag antar att det stämmer när testet är positivt. Är fortfarande genomförkyld och lite tungandad så jag kommer att ta det lugnt (är nog tvungen att göra detta) i jul. Så det blir nog en väldigt lugn och stilla julafton med tjejerna.
 
Är idag väldigt glad att jag fick möjlighet att göra min första julkrans någonsin innan jul. Även att jag hann gå på några julbord och julmarknader innan jag blev sjuk. Så det känns faktiskt som att jag har fått min dos av julen för i år. Känner mig faktiskt ganska så nöjd. Får titta på tv och äta lite julmat på julafton. Blir kanske även en liten promenad om jag mår lite bättre. Tyckte dom sade att solen skulle titta fram på lördagen. Önskar till sist er alla en riktigt fin och underbar jul ... ❤

Kommentera här: