Nu är snart denna tråkiga sommar slut ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder från några av mina och hundarnas promenader. Bilderna är tagna under augusti månad. Passade på att fota när solen ibland tittade fram vilket den inte gjort så ofta den senaste tiden. Blev nöjd med bilderna i alla fall. Det här är nog några av dom sista blommorna som blommar skulle jag tro eftersom vi nu går mot höst igen. Nu har kvällarna blivit mörkare och luften så sakta blivit kyligare. För att sammanfatta sommaren så har den varit otroligt tråkig. Det bästa har varit alla dom konserter som jag varit på. Både juli och augusti har i princip regnat bort och jag har varit sjuk en hel del. Haft väldigt mycket förmaksflimmer. På grund av detta har det inte blivit så många utflykter som jag hade hoppats på. Men om hösten blir fin och flimmret lugnar ner sig så jag kan förhoppningsvis ut och åka lite igen. Det är väldigt skönt att komma ut och tänka på något annat ibland.

Kommentera här: