Shoppat lite i Partille

 
 
 
Till min glädje tittade solen fram när jag åkte till Elgiganten i Partille för att köpa en ny sodastream. Var där för några veckor sedan med min gamla som hade gått sönder. Tyvärr gick inte den att laga så jag fick ett presentkort så att jag kunde köpa en ny istället. Är så glad att inte garantin hade gått ut på den gamla. Blev också glad att dom inte hade kvar den gamla modellen (tillverkas inte längre). Den nya är mycket snyggare. Är tydligen den senaste modellen. Så nu är det bara att hoppas att min nya sodastream kommer att fungera bättre än vad den gamla gjorde.
 
Åkte även till Blomsterlandet och köpte några blommor. Tycker om att ha en blomma på köksbordet och en på ett litet skåp som jag har i köket. Det är kul att åka till Blomsterlandet. Jag gillar att gå runt och titta på vad dom har. Tyvärr kan man inte köpa allt som man skulle vilja köpa men titta kan man ju alltid göra. Avslutade shoppingturen med att handla grönsaker, bröd och pålägg i den nyöppnade Lidl affären i Partille. Det är gott med olika sallader så det gäller att passa på nu när grönsakerna är så billiga. Gillar lätt, nyttig och snabb mat denna årstid.

Kommentera här: