Köpt julklappar på Allum

 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vet inte vad som hänt men jag har så fruktansvärt ont i min högra fot. Kan bero på att jag köpt nya vinterskor och att jag var dum nog att sprang i dom fastän att jag har problem med fötterna. Jag vet inte men ont gör det i alla fall. På grund av detta har jag skjutit upp besöket på Allum ett tag men nu var jag tvungen att åka dit om jag ska få iväg julklapparna till min syster i tid. Behövde även medicin. Så nu har jag varit där. Haltade runt mellan affärerna men fick köpt allt som jag hade tänkt.
 
Gillar att handla på Allum. Dom har allt som man behöver så man behöver inte åka ner på stan och handla som man gjorde förr. Tog även en fika efter att jag handlat färdigt. Det var gott med en bakelse efter shoppingrundan. På hemvägen passade jag på att hämta min julklapp från jobbet. En väldigt fin crépe- och omelett panna. Har velat ha en sådan länge. Glad att vi fick en julklapp även i år. Köpte även julklappar till en god vän som jag ska fira jul med. Känns bra att allt är köpt nu.

Kommentera här: