GOTT NYTT ÅR

 
 
 
 
 
 
Tänkte bara önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR ❤. Det blev en lugn nyårsafton eftersom jag fortfarande är sjuk. Fick covid precis innan jul och är tyvärr inte riktigt bra än. Är fortfarande genomförkyld och väldigt trött. På kvällen blev det precis som förra året smörgåsar från Svarta Katten i Kungälv. Tittade även lite på tv. Såg tolvslaget på Skansen innan vi gick ut på balkongen och tittade på fyrverkerierna. Är så glad att mina hundar inte bryr sig om att det smäller.
 
Hoppas att 2023 kommer att bli ett bra år. Ska försöka att arbeta igen men är osäker i nuläget eftersom hjärtläkaren vill ändra på några av mina mediciner. Brukar inte må så bra av förändringar så vi får se hur det går. Annars så hoppas jag på fler utflykter. Finns många ställen och platser som jag vill besöka. Skulle vilja resa lite längre än bara runt Göteborg. Vill även ställa ut mina hundar igen. Så det ska bli spännande att se vad 2023 kommer att erbjuda.

Kommentera här: