Nu blir det reklam

 
Apoliva Passion & Nature Paris body scrub 150 ml och Apoliva Passion & Nature Paris duschcreme 200 ml. Finns idag i flera dofter.
ACO Soft Cream Deo 50 ml, ACO Stay Soft Lips och ACO Hand Cream Rich 75 ml.
ACO Foot Cream Rich 100 ml.
 
Nu blir det lite reklam för produkter från Apoliva och ACO. Mer information om dessa produkter finns på apoteket.se. Har gjort reklam för Apoliva och ACO tidigare. Gillar en del av deras produkter. Har givetvis inte provat alla men köpt dom som jag varit intresserad av. Finns många märken på marknaden så man får prova sig fram för att hitta det som man gillar bäst. Men jag har fastnat för dessa produkter.
 
Börjar med Apoliva Passion & Nature duschcreme som jag skrivit om tidigare. Men då hade jag inte testat doften Paris. Men jag gillar deras duschcremer. Finns inget att klaga på. Däremot har jag inte provat deras body scrub vilket ska bli intressant. Hoppas att den är bra för det är skönt att använda body scrub ibland. Kan tillägga att Apoliva Passion & Nature finns i ännu fler dofter nu.
 
Sedan har vi några produkter från ACO. Deras cream deo har jag inte provat men antar att den är bra eftersom deras vanliga deo är bra. ACO Stay Soft Lips 12 ml har jag däremot provat och jag gillar deras läppbalsam. Läpparna känns bra vid användning. ACO Hand Cream Rich är helt underbar. Den bästa handkrämen som jag provat. Gör händerna otroligt mjuka och lena. Avlutar med ACO Foot Cream Rich som även den har blivit en favorit. Gör fötterna otroligt mjuka och lena. Innehåller sheasmör och rapsolja. Får högsta betyg av mig. Till sist en bild på några av biljetterna på de konserter som jag planerat att gå på i sommar. Ska bli roligt ... 😃

Kommentera här: