Darin fick nästan taket att lyfta på Scandinavium

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad jag längtat efter denna konsert. Har följt Darin sen han var med Idol för snart 20 år sedan. Men har aldrig sett honom live. Hans Arena Tour började förra helgen och i fredags var det dags för (ett utsålt) Göteborg. Och vilken konsert det blev. Publiken var med från första stund och ibland ville inte applåderna ta slut. Darin blev rörd av det gensvar han fick. Det var helt otroligt att få vara med om detta. Stundtals kändes det som om taket skulle lyfta på Scandinavium.
 
Så mycket kärlek till Darin och hans musik. Vilken stämning det var. En annan sak som jag blev väldigt glad över var att han hade Laleh som gästartist. Det var roligt att få se henne också. Tänker inte räkna upp några favoritlåtar för dom är så många. Tyvärr blev inte bilderna så bra men som jag tidigare har berättat så har inte min mobil den bästa kameran. Nästa gång ska jag köpa en bättre mobil. Ger denna konsert högsta betyg. Den innehöll allt man kunde önska sig.

Kommentera här: