Lite reklam för Sasco Hot Cold Aloe Vera Rub

 
 
Haft så fruktansvärt ont i nacken och axlarna den senaste tiden så det har varit väldigt jobbigt. Kollade upp vad som fanns att köpa på nätet och hittade då detta liniment som jag hoppas ska hjälpa. Namnet på linimentet var Sasco Hot Cold Aloe Vera Rub 100 ml och det fanns på Apoteket Hjärtat (säljs bara online) för 129 kronor. Tyckte att det var ett bra pris. En del liniment kan vara ganska så dyra.  Sasco Hot Cold är ett kylande och värmade massageliniment som innehåller ekologisk odlad aloe vera, mentol och eukalyptusolja. Kan användas i både förebyggande syfte och för pågående muskelvärk. Ska tydligen passa alla hudtyper. Har fått väldigt bra kundomdömen. Så jag hoppas att det kommer att fungera. Har andvänt det några gånger och tycker att det känns bra. Så jag hoppas att min muskelvärk kommer att bli bättre och förhoppningsvis försvinna med hjälp av detta liniment. Skulle inte smärtan försvinna helt så får jag väl gå på akupunktur igen eller varför inte ta en riktig massage. Hoppas på det bästa. Tror på detta liniment 😘.

Kommentera här: